lördag 28 januari 2012

teknikens under (1)

Ibland känner jag mig lite gammal. Jag inser att jag inte bara har det här med internets möjligheter i händerna.
Det hade varit så skönt att få upp en websida på två röda sekunder.
Men det vill sig inte.

Till exempel - det hade varit så skönt att få igång routern här hemma.
Den lyser och blinkar så fint.
Jag har gjort precis som instruktionen berättar.
Två gånger t o m!
Om inte mer.

Vad hjälper det?
Den fortsätter att blinka & lysa, men någon hjälp att logga in till den - nej, det går inte.

Hade tänkte skriva mer om teknik, om Juholt ( medan han fortfarande var partiledare), om förra årets uppryckning, och mycket annat, men den här veckan har varit alltför fylld med tid på jobbet.
Och innan jag verkligen sätter igång vill jag kolla upp hur det går att länka över från den gamla bloggen till den här nya. Förr eller senare går det nog.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar