onsdag 10 december 2014

en sida jag rekommenderar

http://xj4091.blogspot.se/

Klicka på länken! En härlig bil till salu som fungerat utmärkt under mina sex säsonger.
Läs och se på bilderna!

Tror att jag sålde den för billigt, eller så är jag en alltför engagerad säljare, för efter att annonsen varit ute i sju timmar var bilen såld.
Ekonomi på en Jaguar?

Under sex säsongers brukande fick jag gå ner 2,000 i pris mot vad jag köpte den för. Kanske skulle begärt 2,000kr över inköpspris istället!! Service och reparationer kommer jag förstås inte ifrån och det har legat på14-15,000kr. Total kostnad utöver bensin, skatt o försäkring ( typ helförsäkrad för 1000kr/helår), blir alltså runt 2,700kr/ säsong. Inte gratis, men inte är en XJ40 den dyraste bil du kan tänka dig heller. Lyx, ja visst, men du betalar inte mycket för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar