fredag 7 december 2012

en liten rapport

En vecka som är full av hopp från det ena till det andra.
egentligen skulle jag vilja ha två kalendrar - en vanlig filofax-typ och en digital. Då kunde jag ju föra in dubbelt så mycket.

Har insett att jag vid flera tillfällen under veckan ska vara på två ställen samtidigt. Då är det skönt att det är omöjligt. Jag kan bara välja och säga nej i de fallen.

Att få anställa en ny medarbetare är en ofta väldigt intressant och rolig uppgift, och det är något jag ägnat en del av tiden i veckan åt. Några bibelstudium, träff med Borås tidning, många sammanträden och några samtal med medarbetare, attesterande av räkningar, och tjänsterapporter, gudstjänster och dop, vigsel, konfirmander,  ja, det är några saker som hinns med på en vecka.

Fast mailen och posthögen bara växer. Sån tur att det kommer finnas något att göra nästa vecka också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar