söndag 26 maj 2013

sent inlägg

Ja, det förra inlägget skrevs och skulle publicerats i torsdags förstås.
Jag var på Borås Arena för första gången på kvällen.
En upplevelse. Något nytt.

Svalanders blogg på BT ifrågasatte Banguras närvaro i startelvan, men han satte två av de tre målen i första halvlek.
Tyckte jag att det var spännande att vara på fotbollsmatch??
Ja, det var ju kul för det blev en målrik match och att Elfsborg vann. Fast särskilt spännande... Det gick ju bara åt ett håll.
Jag funderade på det lite taffliga spelet i början och hur det skulle beskrivas i BT dagen efter. Fast de ryckte ju upp sig  och sedan tog det fart ordentligt!

Och jag funderade på stämningen i brommapojkarnas buss på hemvägen... Om de fått ett mål hade de ju i alla fall haft en sak att glädja sig åt.
Så blev det inte.

Och lite komiskt är det ju att deras 4-5 personer starka klack överröstades av Elfsborgs målvakt under första halvlek.

Ja, det är kul att upptäcka det som är nytt. Det kanske inte förändrar hela livet, men jag blev några erfarenheter rikare. Och det är aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar