torsdag 22 november 2012

layout?

Layouten på sidor, tidningar, ja, allt som människor ska få syn på är viktig.
Så också på min blog!
Det blir betydligt bättre om det är lätt att läsa, och sidan ser snygg ut och upplevs professionell.

Just nu ser den lite... lankig ut. Visst har jag gillar den violetta färgen, men den kanske inte är så lätt läst precis.
Kanske ska byta stil över huvud taget?

Har försökt att lägga in en ny bakgrundsbild, men de blir hela tiden för stora. Får ta fram en bild i ett program och minska ner storleken så jag kan få något personligt.

Jag tänkte lägga till en bild på mig också - fast det verkade inte gå bra att redigera gadgeten.
Hänger Du med?
Det tar en stund att få det snyggt. Kom gärna med konkreta tips!

Ses!


2 kommentarer:

  1. Hej!
    I just bloggers verktyg finns det en hel del mallar som man kan variera i det oändliga...

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet ju att det finns. Fast på nåt sätt blir det inte att tar mig tid att sitta o leka fram vad jag vill ha. Och kanske är det så för att jag provat en del, men ändå inte får fram precis det jag vill. Men jag får väl be om lite mer tålamod och koncentration för just detta!

    SvaraRadera